Один рік роботи Біржі соціальної реклами в Україні

В квітні 2007 року, на базі Всеукраїнської рекламної коаліції, котра об’єднує провідні мережеві та локальні рекламні агентства України була створена Біржа соціальної реклами. Головна ціль роботи Біржі – створення та розвиток ефективної соціальної реклами в Україні.
, www.adcoalition.org.ua Опубликовано: 26 августа 2008, 0:00 3533

Рік тому професіонали рекламного ринку запропонували свою допомогу третьому сектору у створенні ефективних та дієвих комунікацій.

В квітні 2007 року, на базі Всеукраїнської рекламної коаліції, котра об’єднує провідні мережеві та локальні рекламні агентства України була створена Біржа соціальної реклами. Головна ціль роботи Біржі – створення та розвиток ефективної соціальної реклами в Україні. Для цього був налагоджений механізм роботи між рекламними агентствами та представниками третього сектору. Організація, котра планує соціальну кампанію вивішує заявку на сайті Всеукраїнської рекламної коаліції, а агентства-члени коаліції пропонують рішення для даної кампанії.

За рік роботи в Біржу звернулось 9 організацій, серед яких ДГБФ "Доброта", Корпоративний благодійний фонд СКМ "Розвиток України", Представництво ООН в Україні, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді та ін.. На даний момент 6 проектів знаходяться на стадії роботи та завершення. Повністю реалізованим є проект «Лиця» (FACES), що направлений на зниження рівня дискримінації людей, котрі живуть з ВІЛ\СНІД та був адаптований «Бюро маркетингових технологій» на замовлення Червоного Хреста в Україні.

Кампания по профилактике социального сиротства, в частности - профилактики отказов от младенцев

Социальная компания "Лица"

Кампания ко Дню Независимости Украины

В рамках роботи Біржі працює консультація по плануванню та веденню соціальних кампаній, котру проводить експерт в соціальній рекламі, Член Правління Всеукраїнської рекламної коаліції Олександр Горлов. За минулий рік безкоштовною консультацією скористалось 12 організацій.

Олександр Горлов, Член Правління Всеукраїнської рекламної коаліції: «Я дійсно дуже радий, що ідея Біржі соціальної реклами реалізувалась, працює та робить свій внесок в покращення рівня соціальної реклами в Україні. Дуже б хотів ще раз попросити некомерційні та урядові організації з однієї сторони та рекламні агентства з іншої, активніше використовувати цей інструмент. Він працює!»

Додаткова інформація:

Оксана Ілясевич-Богородова

Тел.: +38 (044) 391 35 08

Факс: +38 (044) 496 28 11

Моб. +38 050 3807756

E-mail: Oksana.Ilyasevych@tabasco.com.ua

http://www.adcoalition.org.ua


Данная статья принадлежит к категориям:
     Благотворительность  Украина  

Фонд "Счастливый ребенок" - эффективная помощь наиболее нуждающимся детям Запорожской области

Мы тщательно проверяем просьбы, защищаем жертвователей от мошенничества и даем возможность эффективно помогать наиболее нуждающимся.

Им нужна наша помощь:


Егор Беспалый

Муковисцидоз (кистозный фиброз), тяжелое течение


Наталья Кислюк

Муковисцидоз (кистозный фиброз) смешанная форма


Владислав Краснокутский

Нарушение обмена веществ, токсическая энцефалопатия


Керимов Артур

симптоматическая миоклоническая эпилепсия


Горбонос Валерия

Муковисцидоз (кистозный фиброз), тяжелое течение


В 2020 вы помогли на сумму 3 697 972 гривен

Расходы фонда в 2020

102 больным детям: 1 743 812 грн.
Мед. оборудование: 116 766 грн.
Детдомам для инвалидов: 378 219 грн.
Детcкому экоселу: 189 931 грн.
Сиротам и малообеспеченным: 79 755 грн.
Помощь взрослым "Хелпус": 215 025 грн.
Служебные расходы: 325 734 грн.
Всего расходов: 3 157 406 грн.

Всего с 2007 оказано помощи на сумму 73 927 202  гривен


Детям нужна семья: Вова 2010 года рождения и Ярик 2013 года рождения


Ребенку нужна семья: Михаил


Ребенку нужна семья: Сергей Т.